Дізнайтесь вартість прибирання вашого офісу

Послуги з прибирання офісів

Регулярне прибирання
офису

Клінер приходить щодня вранці чи ввечері, щоб навести чистоту та порядок. До приходу співробітників клінер вимиє підлогу та санвузол, витре пил, викине сміття та помиє посуд.

Генеральне прибирання
офису

Генеральне прибирання в офісі необхідне для створення гарного мікроклімату. У нас можна замовити послугу з прибирання офісу як разово, так і постійній основі, отримавши при цьому знижку на послуги.

Прибирання офису
після ремонту

Вивіз будівельного сміття та побутових відходів, видалення залишків будівельних сумішей, скотчу та клею, чищення та полірування меблів, чищення та дезінфекція сантехніки, багатоетапне видалення пилу.

Ціни на прибирання офісу

При пошуку спеціалізованої клінінгової компанії для здійснення прибирання одним із найважливіших критеріїв є вартість заходів, що проводяться. КК “LYUKSI CLEAN” забезпечує своїх клієнтів демократичною ціною  У зв’язку з цим затребуваність звернення до нас за такою мірою з кожним роком зростає, адже багато роботодавців прагнуть забезпечити своїм працівникам чистоту та приємний вигляд робочого місця для досягнення максимальної продуктивності.

  • Регулярне
    прибирання офісу
    договірна
  • Генеральне
    прибирання офісу
    договірна
  • Прибирання офісу
    після ремонту
    договірна
  • Клінінг
    на міроприємствах
    договірна
  • Ранкове прибирання
    офису
    договірна
  • Вечірнє прибирання
    офису
    договірна
  • Термінове прибирання
    офису
    договірна
  • Підготовка
    приміщення
    до перевірки
    договірна
  • Прибирання
    складських
    приміщень
    договірна
  • Мийка вікон договірна
  • Мийка фасадів договірна
  • Мийка
    вітражного
    скла
    договірна

Дізнайтесь точну вартість прибирання офісу.

Замовте прибирання офісу:

Прибирання офісу дуже важливий і відповідальний процес, що впливає на продуктивність ваших співробітників, тому що в чистому приміщенні працездатність людини в кілька разів вища. КК “LYUKSI CLEAN” може допомогти вам із прибиранням офісних приміщень будь-якої складності. У нас накопичений великий досвід роботи, наші співробітники працюють у найбільших торгових центрах нашого міста на постійній основі. Нам довіряють найцінніше – чистоту та порядок місць, які оточують ваших співробітників, і ми дуже цінуємо це та надаємо найкращі умови співпраці для наших корпоративних клієнтів.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ:

Звертаючись до клінінгової компанії “LYUKSI CLEAN“, ви отримуєте відразу і економію, і зручність. Лише здавалося б, що найняти прибиральницю – це дешево. Насправді прибирання офісів – це одна з тих сфер, де набагато простіше і вигідніше віддавати роботу на аутсорс, ніж брати людей до штату. Ось лише основні моменти, які цінують власники бізнес-центрів, фірм та підприємств, яким ми організуємо прибирання офісних приміщень:

  • Мінімум витрат. Доручаючи клінінг нам, ви платите лише за результат. Не потрібно:
    • шукати та наймати прибиральницю;
    • платити їй постійну зарплатню;
    • виплачувати податки, відпускні та лікарняні;
    • купувати засоби для чищення, інвентар та обладнання.

    Ви знижуєте не тільки прямі витрати на прибирання, але також скорочує кількість роботи для бухгалтерів, кадровиків, служби охорони праці та ін.

  • Все просто та зручно. Ви замовляєте послугу з прибирання офісу, приймаєте результат та оплачуєте його. Вас не турбує, хто навчить клінерів якісно прибирати або скільки часу вони витратить на прибирання.
  • Висока якість. Наші співробітники проходять спеціальне навчання, вони знають, що і чим чистити, тому проводять прибирання професійно. Офіс буде чистим та акуратним.
  • Повна безпека збирання. Ми гарантуємо конфіденційність, збереження всіх матеріальних цінностей та документів під час прибирання.

Ми працюємо з офісами всіх типів та класів (від найскромніших до елітних класу А). Організуємо прибирання в окремому невеликому офісі в бізнес-центрі, в адміністративному відділі виробничого чи торгового підприємства, у величезному офісному комплексі із сотнями кабінетів. Проводимо прибирання приміщень різних типів:

  • робочих кабінетів;
  • залів для роботи з клієнтами, зон очікування, пунктів прийому та видачі документів;
  • офісів відкритого типу;
  • офісних кухонь та кухонних зон;
  • санузлів;
  • службових та технічних приміщень.

В основі будь-якої послуги лежить один із трьох типів клінінгу:

  • Регулярне прибирання офісів – щоденне, щотижневе, кілька разів на тиждень або на місяць, або з будь-якою іншою періодичністю, якої достатньо для підтримки чистоти. Проводиться у такий час, коли в офісі немає співробітників та відвідувачів. Наприклад, щотижневе прибирання зручно робити у вихідні, а щоденне – після робочого дня. Якщо в помешканнях постійний великий потік відвідувачів, до комплексного щоденного клінінгу додається поточна, яка допомагає підтримувати чистоту протягом робочого дня.
  • Генеральне прибирання офісів. Її замовляють один-два рази на рік або час від часу, наприклад, перед великими корпоративними святами, серйозними подіями та ін. Під час проведення генерального прибирання ретельно очищаються всі поверхні. На додаток можна замовити також миття вікон та фасаду, хімчистку офісних меблів та ковроліну.
  • Післяремонтний. Особливий вид клінінгу, його мета – прибрати весь будівельний пил та сліди будматеріалів, що залишилися після ремонту приміщень або будівництва офісної будівлі.

Щоденні прибирання проводяться за графіком, складеним спеціально для вашої компанії. Це певний годинник, відведений на клінінг. Ви вибираєте час, коли зручніше прибирати – протягом дня, ввечері, рано вранці, в обідню перерву або наприкінці робочого дня.

Також у графік прибирання офісу (технологічну карту) вноситься перелік робіт, який мають виконувати наші клінери. Ми оцінюємо особливості та ступінь забрудненості приміщень та рекомендуємо певну регулярність клінінгових операцій, розраховуємо вартість збирання та узгоджуємо всі деталі з вами.

У різних офісів є свої особливості, від яких залежить спосіб і час наведення порядку. Наприклад, в офісних приміщеннях на виробництві часто доводиться прибирати специфічний бруд, занесений із цехів. Це потрібно враховувати під час організації прибирання офісу.

Перед початком робіт ми укладаємо договір на прибирання офісу. У ньому чітко гарантуємо, що всі документи та матеріальні цінності залишаться на своїх місцях. Ми цінуємо свою репутацію та довіру клієнтів, а наші клінери несуть повну матеріальну відповідальність за довірене їм майно.

Кількість задіяного персоналу залежить від типу прибирання, розмірів та особливостей офісних приміщень, терміновості робіт. На прибирання приміщень площею до 40–50 квадратних метрів достатньо одного клінера. Для обслуговування великих офісних комплексів (100 кв. м) знадобиться два фахівці. А для якісного генерального чи післяремонтного клінінгу ми відправляємо на об’єкт цілу бригаду, яка наведе ідеальну чистоту у приміщеннях лише за кілька годин. Кількість людей у бригаді ми підбираємо у кожному випадку індивідуально.

Ми вказуємо в прайсі орієнтовні ціни на всі основні клінінгові роботи. Остаточна вартість послуги визначається з урахуванням таких факторів:

  • Площа приміщення та особливості (оздоблення, кількість меблів та оргтехніки та ін.).
  • Вид прибирання, включені до неї роботи.
  • Періодичність збирання.
  • Ступінь та тип забруднень.
  • Умови роботи (наявність доступу до води, електрики, каналізації).
  • Терміновість та час проведення прибирання офісу.
  • Адреса.

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ? Залишіть свої контакти, щоб наш фахівець із Вами зв'язався